Je skutečně velmi problematické komentovat v těchto dnech vývoj na domácím akciovém trhu. Obchodování je klidné, ceny jednotlivých likvidních titulů jsou více méně stabilizované kolem současných úrovní a aktivita investorů se blíží nule. Zábavné je, že podobná situace trvá v převážné části letošního roku a otázkou stále zůstává, zda očekávané oživení trhu počátkem příštího roku není jen zbožným přáním obchodníků podle hesla, že přání je otcem myšlenky. Stál
e se jeví jako značně perspektivní investovat do akcií České spořitelny, Českých radiokomunikací a Unipetrolu.U akcií České spořitelny se objevují zprávy o tom, že Erste Bank požaduje po státu další garance zbývajících špatných úvěrů banky předtím, než definitivně podepíší privatizační smlouvu, což by mělo jistě další blahodárný vliv na cenu akcie. Již nyní i po posledních nárůstech je současná cena asi 50 korun pod odhadovanou cenu při privatizaci státního podílu a je tak jistě atraktivní investicí. Včere
jší tisková konference o aktuálním stavu ve spořitelně však zatím nepřinesla nic nového a probíhala v nudném duchu. Ke konci obchodování se včera mírně oživil zájem o akcie Komerční banky, kde byla zveřejněna zpráva o rozhodném datu pro úpis nových akcií za nominální hodnotu 500 korun při již schváleném navýšení základního jmění banky.Tímto datem je 20. prosinec a do té doby je reálné očekávat zvýšený zájem o nákup KB, upsat akcii za 500 korun při současném kurzu 900 korun je totiž jistě výhodné. Na druhou stranu je na trhu dostatek prodejních příkazů a není vůbec jasné, za jakých podmínek, kdy a s jakou státní pomocí lze počítat při privatizaci banky. Počátkem příštího roku se trh bude vyvíjet bez ohledu na přání obchodníků mimo jiné podle toho, jak se pod
aří sektoru cenných papírů (burza, středisko CP aj.) a obecně celému státu přejít do letopočtu 2000. Neméně důležitý bude dnes velmi těžko předvídatelný stav na domácí politické scéně.Zdroj: LN z 1. 12. 1999



 
				 
								 
								







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					