Přenosné počítače jdou stále více do módy a mnozí z nás se bez jejich služeb již nedokáží obejít. Mimo designu, mobility a ceny se mění i jejich výkon, který by se v současné době dal mnohdy srovnávat s klasickými desktopovými modely. Laptopy mají však stále jednu velikou nevýhodu - výdrž baterie. Ta ve většině případů nepřevyšuje hranici dvou a půl hodiny. Po notebooku požadujeme především mobilitu a nosit s sebou napájecí adaptér je tedy více než nepraktické.
Představte si ovšem situaci, kdy počítač nebudete nuceni po celodenním provozu nabíjet a ještě vám bezmála polovina baterie bude zbývat na den příští. To by v blízké době nemuselo být nic neobvyklého. Standfordští vědci totiž přišli na způsob, jak u konvenčních Li-Ion baterií, běžně používaných v přenosných počítačích, zvýšit kapacitu na více než desetinásobek.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
