- Virtuální banka nabízí dalším finančním institucím možnost expanze na nové trhy za nákladově příznivých podmínek.
 - V současné době se plánuje rozšíření do dalších zemí střední a východní Evropy. Dnes je služba dostupná v Rakousku, Maďarsku, České republice a na Slovensku.
 
„Virtuální banka“ skupiny UniCredit Group je první produkt v oblasti platebního styku fungující na principu tzv. „white labelling“ - nabízí jiným bankám možnost prezentovat se jako virtuální banky v lokálních clearingových systémech na třetích trzích. „Virtuální banka“ přináší bankám, které ji využívají, konkurenční výhodu, protože jim umožňuje nákladově velmi výhodnou expanzi do regionu střední a východní Evropy. Finanční instituce mohou jejím prostřednictvím působit pod vlastními značkami, aniž by byly na daném trhu fyzicky přítomné. 
Bankovní síť skupiny UniCredit Group díky znalostem a zkušenostem ve střední a východní Evropě nabízí těmto finančním institucím a jejich klientům neomezený přístup do platebních a clearingových systémů v Rakousku, Maďarsku, České republice a na Slovensku. Další rozšíření do Polska, Rumunska a Bulharska se uskuteční do konce roku 2008.
Skupina UniCredit a uživatelské banky v rámci této služby poskytují svou platební infrastrukturu primárně firemní klientele. „Virtuální banka” umožňuje otevření neomezeného počtu účtů pro potřeby klientů, zpracování tuzemského platebního styku a informování o zaúčtování transakcí téměř v reálném čase prostřednictvím elektronických výpisů (MT940, MT942) se strukturovanými detaily. Produkt přitom přináší i další výhody. Uživatelské banky mohou realizovat svou vlastní cenovou politiku a prostřednictvím lokálních bank skupiny UniCredit mohou svým klientům poskytnout specifické služby (jako např. vystavování bankovních záruk, dokumentární obchody atd.).
Díky výhodám „Virtuální banky” budou uživatelské banky vždy o krok před konkurencí. Svým klientům nabídnou služby v oblasti vedení účtů, platebního styku a cash managementu, které rozsahem a kvalitou uspokojí lokální potřeby mezinárodní firemní klientely ve střední a východní Evropě. 



				
								
								
								
								
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					