V zájmu odborné veřejnosti, která často oprávněně kritizuje určitou inflaci konferencí na trhu, se dohodli s Asociací hotelů a restaurací ČR o spojení výročního Summitu s tzv. letní konferencí AHR zaměřenou na gastronomii.
Hospitality & Tourism Summit tak povýší na dvoudenní event se společenským večerem, který se bude konat ve dnech 9.-10.6. 2009 v Interhotelu Olympic v Praze. Ambicí této akce je vytvoření co nejširší platformy pro diskusi aktuálních problémů v odvětví cestovního ruchu, obdobně jako je tomu v případě Retail Summitu - vrcholové konference organizované agenturou Blue Events ve sféře maloobchodu.
Program prvního dne se soustředí na zásadní politicko-ekonomická témata, která hýbou cestovním ruchem (např. k nim snad bude možné zařadit i zhodnocení role ČR při předsednictví EU) a na konkrétní příklady řešení napomáhajících kultivaci podnikatelského prostředí v sektoru, druhý den bude ve znamení Gastronomického dne AHR ČR. Spojujícím prvkem obou dnů bude společenský večer, který jako svátek gastronomie spojený s předáním cen J. Vašaty za úspěšný gastronomický koncept roku bude mít ve své režii časopis Food Service a jemuž bude předcházet s konferencí tradičně svázaná soutěž Pražská Vodka Cup.
Zprávy z příprav konference budou průběžně zveřejňovány na www.horeca21.cz



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
