Praha, 14. ledna 2002 - Contactel dnes uvádí na trh nový druh služby - zákaznický telemarketing (Inbound Telemarketing), který klientům pomůže efektivně komunikovat se zákazníky prostřednictvím profesionálních operátorů.
Contactel nabízí zajištění činnosti klientova zákaznického oddělení (call centra), které vyřizuje dotazy, objednávky a stížnosti koncových zákazníků a veškerou další komunikaci mezi zákazníky a příslušnou společností. Všechny telefonní hovory, emaily a faxy směřující na danou společnost budou přesměrovány na zákaznické komunikační centrum Contactelu, které však před zákazníky dané společnosti bude vystupovat jako společnost samotná.
"Při tvorbě tohoto produktu jsme využili zkušeností mateřské společnosti Tele Denmark, která má v této oblasti na dánském trhu vedoucí postavení," říká Jette Kruhoffer, obchodní ředitelka Contactelu. "Tento trend využívají západoevropské společnosti, které si externě objednávají všechny služby nesouvisející s vlastním předmětem jejich podnikání. Mohou se tak věnovat svým hlavním podnikatelským aktivitám."
Díky speciálně vyškoleným týmům Contactelu získá klient mimo jiné tyto výhody:
-
Úspora nákladů v porovnání se zřízením nebo provozováním vlastního call centra. Klient uspoří investiční a mzdové náklady a má nižší provozní náklady.
-
Časově neomezená profesionální komunikace se zákazníky zvyšuje prodejní potenciál a spokojenost klientových zákazníků.
-
Možnost flexibilně měnit služby call centra dle potřeby klienta.
-
Konsolidace všech telekomunikačních služeb a potřeb na jednom místě.
Služba je určena klientům, kteří chtějí svou společnost zákazníkům prezentovat profesionálně, bez časového omezení a nezávisle na použité technologii či velikosti poptávky.
Více informací o službě naleznete na www.contactel.cz nebo kontaktujte naše oddělení péče o zákazníka na čísle 0800 55 56 57.
Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a TDC A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku.
Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.