„Ačkoliv platby na internetu prostřednictvím platební karty stále představují jen zlomek platebních transakcí, lidé si začínají na tento způsob placení zvykat. Každoročně se zvyšuje počet uskutečněných internetových transakcí. Podobný trend postupného nárůstu zájmu jsme mohli vidět i v souvislosti s platbou kartou v obchodech, “ vysvětluje Martin Eyberger, výkonný manažer segmentu Platební komfort ČSOB.
Obliba internetového nakupování nestoupá pouze v České republice, ale všude ve světě. Za poslední rok vzrostl podle zahraničních statistik zájem o internetové nákupy o více než 60 %. I zde má ČSOB náskok, protože v posledních letech se mezi jejími klienty počet internetových transakcí téměř zdvojnásobil. V zemích západní Evropy využívá virtuálních obchodů více než 80 % uživatelů internetu. Stejně tak v USA a Kanadě.
Největší zájem mezi nakupujícími je o letenky a zájezdy (48 %), o hudbu (44 %), o módu (41 %) a techniku (38 %). Bez zajímavosti jistě není, že pokud jde o módu, dávají Češi přednost zahraničním internetovým obchodům před českými.
Většímu objemu nákupů přes internet přispívají také současné masivní povánoční výprodeje. Zákazníky lákají až 80 % slevy, přeplněná obchodní centra už méně. Proto stále více lidí dává přednost pohodlnému nakupování prostřednictvím internetu. V Česku po internetu pravidelně nakupuje 39 % jeho uživatelů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
