Přejmenování firmy a tím i vstup značky Wolters Kluwer na český trh je logickým vyústěním procesů probíhajících v ASPI v posledních letech. Z tradičního vydavatele a nakladatele se ASPI, a. s., přeměňuje a rozvíjí ve společnost, která nabízí svým zákazníkům komplexní řešení v oblasti odborných informací. „Naši zákazníci tak budou mít možnost využívat a těžit ze zázemí nadnárodní firmy, která umožňuje spolupráci s odbornými komorami, předními experty a kapacitami v jednotlivých profesních oborech v celosvětovém měřítku,“ říká Ing. Milada Šturcová, ředitelka Wolters Kluwer ČR, a. s.
Wolters Kluwer je společnost poskytující informace, nástroje a řešení pro profesionály s tradicí a historií již od roku 1878. „Pro nás, jako součást nadnárodní společnosti, se takto otevírá možnost se aktivně podílet na neustálém vývoji nových informačních produktů a technologií společnosti Wolters Kluwer. Nové jméno, Wolters Kluwer ČR, a. s., je pro firmu závazkem k udržení dosavadní kvality poskytovaných informací a přístupu ke svým zákazníkům,“ dodává Ing. Milada Šturcová, ředitelka Wolters Kluwer ČR, a. s.
Wolters Kluwer ČR, a. s., komplexně převezme všechny aktivity a smluvní závazky společnosti ASPI, a. s. Značka ASPI bude nadále zachována prostřednictvím automatizovaného systému právních informací – Systému ASPI.
Loga, označení produktů, služeb a propagačních materiálů se budou měnit postupně v průběhu následujícího období.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
