Ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny Pavel Novotný říká: „Naše nová služba šetří klientům čas, peníze a námahu při kontaktování pojišťovny. Podstatné je to, že nový systém je zcela automatizovaný, požadované zpětné volání klientovi přiřadí v nejkratším možném čase tomu operátorovi, který je jako první volný a sám automaticky vytočí zadané telefonní číslo. Klient tak má jistotu, že bude Allianz pojišťovnou kontaktován v nejkratším možném čase.“
V situacích, kdy například vlivem živelné pohromy nebo jiné události většího rozsahu několikanásobně stoupá počet hlášení pojistných událostí, se doba čekání na operátora může prodloužit. Automatický systém v takovém případě nabídne klientovi možnost zpětného zavolání operátorem. Klient si může zvolit, zda chce být kontaktován na stejném telefonním čísle, ze kterého právě telefonuje, anebo zadat takové telefonní číslo, které mu pro zpětné zavolání vyhovuje.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
