Začátek obchodování se jevil poměrně optimisticky zejména vlivem výrazných nárůstů akcií ve Spojených státech a v Evropě. Rostou především telekomunikační a technologické akcie, což byl jeden z impulsů k rannímu růstu akcií Českých radiokomunikací na kurs 1124 korun. Tyto akcie se patrně již odpoutaly z klesajícího trendu posledních měsíců a výhled do příštího roku je vzhledem k chystané privatizaci a atraktivitě dceřiných společností mimořádně příznivý. Za
posledních čtrnáct dní ČeskéV průběhu dopoledne agentury zveřejnily informaci o průběhu jednání prodeje stavební společnosti IPS Praha, který organizuje Komerční banka. Tato zpráva o brzkém uskutečnění vstupu strategického vlastníka pomohla akciím IPS Praha k lehkému nárůstu na 152,30. Prodej majoritního balíku je očekáván s prémií vůči současné tržní ceně a pro nákup těchto akcií hovoří dá
le zpomalení poklesu ukazatele stavební výroby a dobré hospodářské výsledky společnosti. Komerční banku a Českou spořitelnu v současné době spojuje proces navyšování základního jmění.Zatímco nové České spořitelny již byly připsány na účty investorů a cena dle očekávání klesá, u Komerční banky je datum nároku na nové za cenu 500 Kč stanoveno 20. prosince. Komerční banka zakončila obchodní den na ceně 924 korun a další nárůst je velmi pravděpodobný. Po 20. prosinci dojde k propadu kursu z důvodu vyrovnání vysoké ceny na burze a nízké ceny úpisu. Tento pád však nemusí být tak strmý, zejména s ohledem na další státní pomoc, která je nutná pro úspěšnou privatizaci banky.
Zdroj: LN z 7. 12. 1999



 
				 
								 
								







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					