Navíc koncept chytré banky pro 21. století bez složitých kroků může zásadně zlepšit život, míní 51 procent respondentů.
Celkem 73 % dotázaných také uvedlo, že banky by neměly vybírat poplatky za všechny nabízené služby, některé by měly být zdarma. Lidé by od bank uvítali rychlejší vyřizování jejich požadavků, nejlépe online.
Chození do banky je pro 34 % Čechů retro. Průzkum také zjistil, že 40 % Čechů otravuje zdlouhavá byrokracie a papírování při každé změně, kterou chtějí v bankách provést. Obtěžuje je také nesrozumitelný bankovní jazyk, kterým s nimi banky hovoří. Takové chování dnes lidé považují za relikt minulosti.
I Bruno, hlavní postava z reklamního spotu banky ZUNO si myslí, že klasické bankovní služby s poplatky jsou dnes už „retro.“
I když lze Čechy považovat za poměrně konzervativní bankovní klienty, neznamená to, že by nepřivítali pokrok v bankovních službách. Mají rádi věci, které jsou retro, zejména hudbu, oblékání nebo design. V případě bankovních služeb to však neplatí.
Právě online banka ZUNO je alternativou k tradičním retro bankám. Nabízí nulové nebo velmi nízké poplatky. Online si můžete požádat o půjčku nebo o kreditní kartu, protože banka je dostupná na internetu nebo prostřednictvím mobilního bankovnictví. Klienti si mohou vše zařídit online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
