Kategorie Nejlepší pojišťovna byla v letošním ročníku výzkumu poprvé rozdělena na dvě části – kategorie životní pojištění a kategorie neživotní pojištění. Kooperativa obsadila první místo v celkovém žebříčku neživotních pojišťoven a zároveň druhé místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna.
„V oblasti neživotního pojištění patří Kooperativa dlouhodobě k nejúspěšnějším pojišťovnám. Dosvědčují to nejen naše obchodní výsledky, ale i hodnocení našich produktů a služeb v podobných soutěžích. Poděkování patří všem zaměstnancům Kooperativy, protože průzkum nehodnotí jen kvalitu produktů, ale i vstřícnost operátorů kontaktního centra či rychlost likvidace. V tomto ocenění se jednoduše odráží vše, co děláme“, říká Martin Diviš, generální ředitel a předseda představenstva pojišťovny Kooperativa.
Finanční ústavy jsou hodnoceny z pohledu klienta i akcionáře. Analytici sledují cenové parametry, šíři produktové nabídky, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi i hospodářské výsledky, které dokládají finanční stabilitu společnosti.
Vyhlašovatelem výzkumu Nejlepší banka 2013 a Nejlepší pojišťovna 2013 jsou Hospodářské noviny. Partnery jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank. Projekt je vyhlašován pod záštitou viceguvernéra České Národní banky pana Vladimíra Tomšíka.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
