„Už zdaleka neplatí zažitý mýtus, že pojištění sebe a své rodiny jsou vyhozené peníze. Životní pojištění za nezbytné považuje i 38 % těch, kteří zatím pojistku nemají. Zejména pak živitelé mladých rodin,“ říká Jana Jirásková, tisková mluvčí Pojišťovny České spořitelny. „Pokud někdo ztratil důvěru k pojišťovnám, pak jsou to lidé ve věku nad 60 let. Jen dva lidé ze sta nemusí řešit otázku pojistné ochrany, protože mají dostatek vlastních finančních prostředků na krytí nepředvídatelných životních událostí.“
Téměř třetina dotázaných uvedla, že má životní pojištění, a dvě třetiny z nich jsou přesvědčeni, že je to dnes nutnost. Každý desátý uplácí osud – věří, že se mu nic nestane, když si pojistku sjednal. Do skupiny lidí, kteří pojišťovnám příliš nedůvěřují, patří hlavně lidé nad 60 let a osoby se základním vzděláním a s nižšími příjmy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
