Tým reprezentoval Univerzitu Pardubice a soutěž absolvoval pod patronátem hlavního partnera soutěže ŠKODA Auto. Hlavní cenou je bezplatné studium MBA City University of Seattle, které věnoval organizátor soutěže Vysoká škola finanční a správní. Tým bude reprezentovat Českou republiku na mezinárodním finále 18. – 20. dubna v Macau.
Výsledky soutěže byly vyhlášeny na slavnostním galavečeru v úterý 22. března 2016 v Brožíkově sále na Staroměstské radnici. Ten velkoryse zapůjčil Magistrát hl. města Prahy, který současně soutěži poskytl, vedle Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, záštitu.
Letošního ročníku, již pátého, který v ČR pořádá VŠFS, se zúčastnilo celkem 53 týmů z více než 10 univerzit z celé České republiky. Soutěžící prošli dvěma koly, přičemž do národního finále postoupilo osm nejlepších. Kritériem pro vítězství v národním finále bylo dosažení nejvyššího zhodnocení investice.
Generálním partnerem soutěže je letos J&T Banka, a.s., hlavními partnery Škoda Auto, a.s., a ČSOB. Velké poděkování za aktivní spolupráci patří jednomu z akademických partnerů soutěže Univerzitě Pardubice, která letos do soutěže vyslala nejvíce týmů – celkem 14 – a která deklarovala ochotu zapojit se i v příštím roce.
Soutěž Global Management Challenge ověřuje teoretické i praktické manažerské dovednosti studentů a současně je učí nést důsledky svých rozhodnutí. Jen na nich totiž záleží, zda virtuální firma, kterou řídí, uspěje na vybraných trzích. Jednou z hlavních předností soutěže je spolupráce studentů s prestižními firmami. Ty se do projektu zapojují nejen jako partneři, ale i jako patroni podporující své týmy. Firmy poskytují soutěžícím odbornou pomoc a zasvěcují je do principů řízení společnosti, samotná rozhodnutí jsou ale plně na studentech.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
