Web Euro.cz nabízí svým uživatelům v jednotlivých sekcích řadu původních tematických článků od našich předních žurnalistů a odborníků. Portál Euro.cz vznikl nově na základech tištěného týdeníku Euro, který je vlajkovou lodí vydavatelství. V první fázi rozesílek obdrží Euro newsletter více než 20 000 odběratelů. „Po nedávném spuštění nového webu Euro.cz rozšiřujeme nabídku informačních zpravodajských služeb o Euro newsletter a další novinky budou brzy následovat,“ řekl Erik Dvořák, ředitel divize Online, vydavatelství Mladá fronta.
Euro newsletter uživatelům nabízí:
- Nejdůležitější aktuální informace z webu Euro.cz
- Obsah ručně vybíraný přímo redaktory webu Euro.cz
- Zprávy z oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí
- Zprávy z oblasti společenského dění o Zajímavost z webu Finance.cz
- Odkaz na bezplatné finanční poradenství webu Finance.cz
- Finanční kalkulátory
- Rozesílku zdarma každý den ráno
- Možnost snadné registrace zdarma
Více informací na webu: www.euro.cz
Více o týdeníku Euro
Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Portál Euro.cz, který je s týdeníkem Euro z části redakčně propojen, má ambici rozšířit stávající cílovou skupinu čtenářů. Portál je přehledně rozčleněn do vyprofilovaných šesti sekcí Byznys, Politika, Miliardáři, Light, Blogy a TV. Exkluzivita a rychlost zpráv monitorujících aktuální dění a analytický přístup od našich předních žurnalistů a odborníků v oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí, práva, ale i společenského dění jsou předností nového portálu. Portál Euro.cz komplexně reaguje na probíhající události jako jeden z prvních. Součástí portálu je i názorová rubrika Blogy s kvalitními komentáři. Portál Euro.cz je responzivní, přizpůsobí se tabletům i chytrým telefonů.
Více o vydavatelství Mladá fronta
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s jednasedmdesátiletou tradicí. Vydavatelství Mladá fronta své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a svém jedinečném now how. Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro a portál Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších deset specializovaných online titulů. Od roku 2010, kdy byla založena divize Medical Services, vydavatelství nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Projekty divize se realizují za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
