Ekonomický týdeník Euro, který patří k vlajkovým titulům vydavatelství Mladá fronta, se od června představí v nové podobě, kterou navrhli grafičtí designéři ze studií Mütanta a Parallel Practice. Všechny změny včetně vizuálu titulní strany a jeho layoutu zvýší čtenářskou atraktivitu. Textový obsah bude ještě více doprovázet infografika, která je silnou stránkou týdeníku. Ekonomicky zaměřený týdeník renomovaných novinářů bude vycházet nejen v nové grafické podobě s inovovanými grafickými prvky, ale i s novou strukturou a obsahem. Nový týdeník Euro tak představí také další rubriky, autory a přílohy. Samotné zaměření však zůstává stejné, tedy zaměření na ekonomická témata a jejich autorské komentáře a detailní analýzu. „Nový design je naprosto nekompromisní stejně jako obsah časopisu. Výtvarná stránka v dnešní době hraje stejnou roli jako text a každý časopis by měl být unikátní. Euro se vždy lišilo obsahově a nyní vystoupilo z řady i vizuálně,“ řekl Michal Půr, pověřený ředitel divize Euro a šéfredaktor týdeníku Euro, vydavatelství Mladá fronta.
Obsahové změny v tradičním titulu top manažerů budou přinášet vedle ekonomických článků i více publicistiky a důležitých společenských témat. V přehledných rozšířených sekcích Light najdou čtenáři texty o designu, cestování, kariéře a zdravém životním stylu, v sekci Civilizace se objeví témata sociální, psychologická a filozofická. Nové Euro tak bude inteligentně řešit i život v byznysu a svojí novou podobou se přiblíží ekonomicko-publicisticky zaměřenému magazínu.
Týdeník Euro připravuje také speciály TOP, které postupně uvádí na tiskový trh jako své samostatné přílohy. Po loňském úspěšném prodeji speciálů TOP miliardáři, TOP restaurace a TOP advokáti redakce připravuje i tematické rozšíření speciálů o segment spotřebitelský. Ekonomická divize Euro rovněž nadále posiluje svoje aktivity v oblasti online a eventů. Nové Euro přinese také progresivní obchodní strategii pro inzertní klienty.
Novou podobu týdeníku Euro bude doprovázet marketingová kampaň, která bude nasazena v rádiích (Český rozhlas Radiožurnál, Expres rádio, Evropa 2, ZET rádio, Fajn rádio, City rádio, Blaník). V Praze bude rozsáhlá billboardová kampaň a promo v síti Metrovision. Online kampaň bude nasazena v online titulech vydavatelství Mladá fronta. Marketingová podpora bude také v rámci všech produktů Eura: Euro.cz, Euro aplikace pro mobilní zařízení, Euro 24, Euro TV, Euro Newsletter, Euro databáze, Euro Konference, Euro Facebook, Euro Twitter, Euro Instagram. Kampaň bude podpořena spuštěním virálního videa na sociálních sítích a na YouTube. Podle výsledků aktuálního Media projektu čte každé vydání týdeníku Euro v průměru 39 tisíc čtenářů. Tištěný týdeník Euro má aktuálně 84 stran a cena je 48 Kč. Předplatné s dárkem je na rok 1690 Kč.
Noví předplatitelé tištěného týdeníku Euro získají jako dárek exkluzivní limitovanou edici koňaku Rémy Martin v hodnotě 3950 Kč.
Více o vydavatelství Mladá fronta
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s jedenasedmdesátiletou tradicí. Vydavatelství Mladá fronta své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji. Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro a portál Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších deset specializovaných online titulů. Od roku 2010, kdy byla založena divize Medical Services, vydavatelství nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Projekty divize se realizují za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
