V samotném červnu prodej meziročně stoupl o 19,4 procenta na 1,7 milionu vozů. Čína již v roce 2009 díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa.
Loni se poptávka po autech v Číně ocitla pod zvýšeným tlakem v důsledku zpomalování růstu tamní ekonomiky. Situace na trhu se však zlepšila, když Peking začátkem října snížil daň z obratu u automobilů s objemem motoru do 1,6 litru.
V celém loňském roce tak prodej motorových vozidel v Číně nakonec vzrostl o téměř pět procent, ačkoli se během roku objevily obavy z prvního celoročního poklesu čínského automobilového trhu v tomto století. Loňský růst byl nicméně nejpomalejší od roku 2012.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
