Johannes Martin Hartmann, předseda představenstva VIG Re: „Ivana Jurčíková má dvacetileté manažerské zkušenosti v oblasti financí a controllingu a přesvědčivé výsledky v řízení projektů a optimalizaci procesů. S těmito vlastnostmi zásadně přispěje k realizaci naší růstové strategie. S nadšením ji vítám mezi námi jako novou posilu manažerského týmu.”
Ivana Jurčíková má bohaté zkušenosti v oblasti financí velkých mezinárodních poskytovatelů finančních služeb a poradenských firem. Naposledy Jurčíková působila jako Financial Controller ve společnosti Provident Financial. Předtím byla až do roku 2013 v AXA Bank Europe zodpovědná za Českou republiku a Slovensko v pozici CFO. V minulosti Ivana Jurčíková pracovala jedenáct let v Citibank a.s. v různých manažerských funkcích, mimo jiné jako CFO do roku 2005.
Ivana Jurčíková vystudovala ekonomii na Vysoké škole ekonomické v Praze a absolvovala postgraduální kurzy ve Velké Británii.
„Mám velkou radost, že jsme dokázali získat Ivanu Jurčíkovou do managementu zajišťovny VIG Re. Její důkladné znalosti finančnictví v kombinaci s mezinárodními zkušenostmi přispějí k naplnění našich podnikatelských cílů”, uvedl Dkfm. Karl Fink, předseda dozorčí rady společnosti VIG Re.
VIG RE zajišťovna, a.s. je první zajišťovnou s českou licencí a jasným zaměřením na region střední a východní Evropy. Podnik zahájil obchodní činnost 8. srpna 2008 a ve stejném roce získal od ratingové agentury Standard & Poor's rating „A+“- se stabilním výhledem. Toto hodnocení bylo opětovně potvrzeno v květnu 2016. Zajišťovna VIG Re zastává konzervativní investiční strategii a politiku tvorby rezerv. Úspěšná strategie podniku se odráží v soustavně rostoucím počtu cedentů – mezi klienty VIG Re patří již více než 290 pojišťovacích společností.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
