Poptávku potáhne hlavně růst nízkonákladových leteckých společností a rozvíjející se trhy. Největší má být poptávka po úzkotrupých letadlech, s jednou uličkou, jako jsou Boeing 737 a Airbus A320. Nejméně se má prodat velkých širokotrupých letounů, jako jsou Boeing 747 a Airbus A380. Boeing odhaduje v příštích 20 letech dodávky jen 530 těchto letadel.
Analytici nyní očekávají zpomalení nákupu nových letadel, když Boeing i Airbus v uplynulých několika letech zaznamenaly rekordní množství objednávek. Přispívá k tomu i pokles cen ropy, který znamená, že aerolinky si mohou ve své flotile nechat delší dobu starší, méně úsporná letadla a nemusí se obávat růstu provozních nákladů.
Boeing rovněž očekává, že komerční osobní letecká přeprava v příštích dvou desetiletích stoupne o 4,8 procenta, napsala agentura Reuters.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
