Index důvěry podnikatelů v červenci dosáhl 94 bodů, a byl tak o 0,5 bodu vyšší než o měsíc dříve. Mezi podnikateli se důvěra zvýšila v průmyslu a ve vybraných odvětvích služeb, a to shodně o 0,7 bodu. V průmyslu dosáhla hodnoty 95 bodů a ve službách 94,6 bodu. Ve stavebnictví a v obchodě se důvěra snížila.
Důvěra spotřebitelů se v červenci snížila o 1,5 bodu na 102,3 bodu. Z meziměsíčního srovnání vyplývá, že se pro příštích 12 měsíců mírně zvýšily obavy spotřebitelů ze zhoršení celkové ekonomické situace a obavy ze zvýšení nezaměstnanosti. Obavy spotřebitelů z vlastní finanční situace se meziměsíčně nezměnily, podobně jako úmysl spotřebitelů spořit a obavy z růstu cen.
Indikátory důvěry - bazické indexy (průměr roku 2005 = 100): Ukazatel červenec 2016 červen 2016 červenec 2015 Podnikatelé celkem 94,0 93,5 94,6 Průmysl 95,0 94,3 98,0 Stavebnictví 76,1 77,1 82,2 Obchod 97,9 98,7 99,8 Služby 94,6 93,9 91,7 Spotřebitelé 102,3 103,8 103,6 Souhrnný indikátor 95,4 95,3 96,1
Zdroj: ČSÚ



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
