\"Zdůrazňuji, že nechceme OKD provozovat. Chceme pouze komoditně profinancovat obchod a nákup materiálu firmy,\" uvedl dnes Paukner. Výše podpory, na kterou podnikatelé nepožadují žádné státní záruky, je podle něj orientační. \"Může to být 1,8 miliardy, 1,6 miliardy nebo 2,1 miliardy korun. Záleží na množství uhlí,\" řekl Paukner. Dodal, že spolu s Otavou čekají, že je bude Louda v nejbližším období kontaktovat.
Podle Krúpy je reorganizace OKD jediným schůdným řešením. \"A to jak z pohledu udržení těžby, tak z důvodu mírnějšího dopadu nezaměstnanosti, všech nákladů a zatížení souvisejících s těžbou. Dopad bude pomalejší,\" uvedl dnes Krúpa.
Aktuální financování firmy ze strany Arca Capital podle něj na stole ale není. Krúpa však podporuje nabídku Pauknera s Otavou a nebrání se spolupráci s nimi. \"Je mezi námi taková nepsaná soudržnost,\" dodal Krúpa.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
