Pro maximální životnost a několik cyklů opakovaného broušení je vhodné volit tloušťku vlýsek 22 mm. Dřevěná podlaha nám kromě dlouhé životnosti a originální kresby dřeva nabízí také dobré tepelně-izolační vlastnosti. Kromě klasických vlýsek různé velikosti a tloušťky se na trhu setkáme z dřevěnými podlahami palubovými, parketovými, lamelovými či prkennými. Dřevěnou podlahu můžeme buď napevno přilepit k podkladu, nebo prvky nechat volně ležet na pružné podložce propojené vzájemně systémem "na pero a drážku". Suchý způsob pokládky bez lepení k podkladu je snazší, rychlejší a proto levnější. Při chůzi i nechtěném pádu předmětů však můžeme slyšet pro někoho nepříjemné zvuky nesoucí se celou podlahou. Parkety lepené napevno k podkladu tlumí výrazněji hluk a působí stabilním dojmem, ovšem cena pokládky samozřejmě narůstá o hodnotu lepidla a práce. Klasické kladení můžeme oživit vkládanými dekoračními pruhy různých barev. Výsledný vzhled dřevěné podlahy výrazně ovlivní způsob její povrchové úpravy. Laminátové podlahy s masivním dřevem tloušťky maximálně 4 mm jsou výrobcem ošetřovány pěti vrstvami odolného laku, u podlahy z vlysů, parket, palubek či prken si povrchovou úpravu můžeme zvolit. Lakovaný povrch je trvanlivý a usnadňuje údržbu, proto se s ním setkáme nejčastěji, obzvlášť v rodinách s malými dětmi. Matný vzhled bez agresivních odlesků bude vždy působit přirozenějším dojmem, nežli lesklý lak. Olejovaná podlaha působí díky svému "sametovému" povrchu na pohled nejlépe, protože olej dokáže přesvědčivě zvýraznit přirozenou krásu, strukturu a barvu dřeva. V případě poškození je nutná okamžitá oprava, výhodou je možnost její lokalizace.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
