Ekonomický zpravodajský portál Euro.cz představuje redesign a pražskou přílohu

05.09.2016 | , euro.cz
Tiskové zprávy


Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily inovovaný ekonomický zpravodajský portál Euro.cz. Portál je zaměřený nejen na byznys a byznysmeny, ale nabízí nově svým uživatelům zpravodajskou pražskou přílohu v sekci Euro.cz/Praha.

Sekce Euro.cz/Praha bude fungovat samostatně, zároveň však i jako speciální záložka pod webem Euro.cz. Sekci Euro.cz/Praha povede Jiří Holuša, obsah budou zajišťovat redaktorky Hana Boříková a Tereza Čapková, tedy stávající tým Eura.cz, resp. Eura. V sekci Euro.cz/Praha bude redakční tým mapovat události jak na úrovni samotné metropole, tak jejích jednotlivých částí.

Nový zpravodajský web Euro.cz, který byl spuštěn v polovině dubna, dosáhl již v květnu podle měření NetMonitoru návštěvnosti přes dvě stě tisíc uživatelů. „Podle aktuálního NetMonitoru portál Euro.cz přesáhl v srpnu dokonce 472 000 reálných uživatelů. Velký zájem čtenářů v tak krátké době si vyžádal další inovace, které pomohou vytvořit ještě kvalitnější a prestižnější multimediální značku pro ekonomiku, politiku a byznys,“ řekl Erik Dvořák, ředitel divize Online. „Portál Euro.cz prošel celkový redesignem, aby jeho stránky mohly nabídnout více informací“, doplnil Jiří Holuša, šéfredaktor portálu Euro.cz.

Ředitel divize Euro Michal Půr novinky oznámil poprvé v rámci slavnostní akce, která se konala v úterý 23. srpna na lodi Rhapsody, Čechovo nábřeží v Praze.

Euro.cz je zaměřeno na výběrové zpravodajství a publicistiku z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Denně přináší autorské zprávy, komentáře a analýzy nejlepších českých ekonomických novinářů, rozhovory s nejvýznamnějšími lidmi českého byznysu, průběžně informuje o nejdůležitějších aktualitách z domova i ze světa a v neposlední řadě nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.

Více informací naleznete zde: http://www.euro.cz/praha

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy