Dopravní odbory dlouhodobě požadují navýšení platů řidičů na 130 korun na hodinu, nynější kompromisní návrh podle jejich předáka Luboše Pomajbíka se po započtení uvedených příplatků této částce blíží. V současnosti je u řady dopravců hodinová sazba výrazně nižší. Nejsou výjimkou osmdesátikorunové sazby, někdy i nižší.
Řidiči linkových autobusů se proti nízkým mzdám bouří dlouhodobě. Stěžují si, že kraje objednávají autobusovou dopravu jen na základě ceny, a autobusové společnosti pak šetří zejména na mzdách řidičů. Požadavek minimální mzdy by podle Odborového svazu dopravy měl být zakotvený přímo v podmínkách výběrových řízení, které na dopravce vypisují kraje.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
