Skupina Sokolovské uhelné měla loni tržby za prodej vlastních výrobků a služeb ve výši 6,565 miliardy korun, v roce 2014 to bylo 6,668 miliardy. Tržby mírně klesly, i když firma loni vytěžila více uhlí (6,495 milionu tun, v roce 2014 6,379 mil. tun) i vyrobila více elektrické energie (3671 GWh, v roce 2014 to bylo 3553 GWh) a jen nepatrně méně energoplynu (1324 mil. metrů krychlových, proti 1340 mil. v roce 2014).
\"Před společností stál úkol pokračovat ve vnitřních racionálních strukturálních změnách, eliminovat dopady poklesu cen elektrické energie a snížení odbytu hnědouhelného generátorového dehtu, to vše za těžko odhadnutelného vývoje cen emisních povolenek a pokračujícího obchodního sporu s nejvýznamnějším odběratelem uhlí, společností ČEZ,\" shrnul rok 2015 předseda představenstva SUAS Jiří Pöpperl.
I přes pokles zisku SUAS dodržela závazky k zaměstnancům a i nad rámec kolektivní smlouvy mezi rozdělila mimořádnou odměnu. Mzdy v těžební firmě přitom i tak výrazně převyšují průměr v regionu. Zatímco průměrná mzdy v roce 2015 byla v Karlovarském kraji 22.750 korun, v SUAS to bylo 31.786 korun.
Vzhledem k trvajícímu sporu o cenu uhlí pro společnost ČEZ a nejistotě na trhu s uhlím a energiemi, se chce SUAS i do dalšího období zaměřit na další optimalizaci a snižování nákladů.
Průměrný počet zaměstnanců klesnul v roce 2015 na 3334, když ještě v roce 2011 měla firma 4200 zaměstnanců. Po letech, kdy Sokolovské uhelné ubývali zaměstnanci přirozenými odchody a v roce 2014 dokonce firma nabídla vysoké odstupné zaměstnancům v předdůchodovém věku, začne SUAS opět nabírat. Podle informace na firemních webových stránkách SUAS a její dceřiné firmy chtějí přijmout až 110 nových pracovníků, hlavně kvalifikovaných dělníků.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
