Mezi hlavní prodávané značky firmy patří v Česku Orion, Studentská pečeť, Margot, Kofila, bonbony Bon Pari, Jojo a Lentilky. Společnost vyrábí i potraviny značky Maggi, kávu Nescafé a nápoje Caro či Granko. Část prodejů tvoří potrava pro domácí mazlíčky Purin - Pro Plan či Friskies.
Společnost také uvedla, že veškerý odpad v obou výrobních závodech loni byl buď zrecyklovaný, nebo energeticky využitý.
Firma, která loni zaměstnávala více než 2050 zaměstnanců, je vlastněná švýcarskou mateřskou společností. Loni jí na dividendách vyplatila 285,3 milionu korun, prakticky celý předloňský zisk. O tom, jak se naloží s loňským ziskem, společnost do sestavení účetní uzávěrky nerozhodla.
Celosvětově Nestlé loni klesl čistý zisk o 37 procent na 9,07 miliardy švýcarských franků (222 miliard Kč). Hospodaření ovlivnil silnější kurz švýcarského franku, dřívější prodej podílu ve francouzské kosmetické firmě L\'Oréal a zhodnocení některých aktivit, což ovlivnilo srovnávací základnu z předešlého roku.
Nestlé loni řešilo i některé problémy. Jedním z nich bylo stažení populárních nudlí Maggi z indických obchodů poté, co testy podle tamního úřadu ukázaly nadměrný obsah olova. Další testy nařízené soudem to ale nepotvrdily a nudle se po pěti měsících mohly opět začít prodávat. Za letošní první pololetí zisk firmy v meziročním srovnání klesl o deset procent na 4,10 miliardy švýcarských franků (102 miliard Kč).



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
