Datasys pro své řešení monitoringu osob nebo vozidel v určitém prostoru používá senzory, které zaregistrují pohyb na základě otřesů podloží. Získaná data ze senzorů se prostřednictvím bezdrátové datové sítě SIGFOX shromažďují v internetovém úložišti. Řešení dokáže data nejen zálohovat, ale i jejich prostřednictvím předpovídat možná bezpečnostní rizika.
Geoseismické senzory dokážou detekovat projíždějící automobil ve vzdálenosti 20 a více metrů, pohyb osob od pěti do 50 metrů od čidla v závislosti na druhu podloží. Technologie se hodí do lesního terénu i kolem objektů. Geoseismické senzory mají výdrž baterií delší než jeden rok.
Síť SIGFOX je využívána primárně pro tzv. internet věcí. Česká republika by měla být touto sítí kompletně pokrytá do konce letošního roku.
Datasys vznikl v roce 1994 a svým současným obchodním obratem kolem 630 milionů Kč a šíří záběru patří mezi přední technologické firmy v ČR. Jeho zákazníky jsou české společnosti z oblasti financí, telekomunikací, zdravotnictví či obchodu a služeb a instituce státní správy. Sídlo společnosti je v Praze a pobočky v Hradci Králové, Plzni a Děčíně.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
