Předpokládaný konkurent Hyundai SantaFe začíná s cenou 899.900 Kč, Audi Q5 pak na jednom milionu korun.
Za základní cenu zákazník získá Kodiaq s motorem 1,4 TSI ACT/110 kW s pohonem všech kol a manuální převodovkou, nebo předním pohonem a s automatickou převodovkou DSG. Základní výbava zahrnuje například sedm airbagů, dvouzónovou klimatizaci, 17palcová kola z lehkých slitin, infotainment Swing s 6,5“ dotykovým displejem a bluetooth, multifunkční volant, LED denní svícení a LED zadní svítilny nebo střešní nosiče.
Škodu Kodiaq bude možné objednat počátkem října u všech autorizovaných partnerů značky v České republice. První vozy budou zákazníkům dodány v průběhu února příštího roku.
\"Vstupujeme do úplně nového segmentu, který se těší celosvětovému růstu. Náš nový model Kodiaq má ambice dobýt nejen nové trhy, ale zejména oslovit nové skupiny zákazníků. S ohledem na první reakce odborné i laické veřejnosti při odhalení vozu pevně věříme, že se setká s úspěchem,\" uvedl šéf prodejní organizace Škody v České republice Luboš Vlček.
Kodiaq bude jako první Škoda nabízet až sedm míst k sezení. Celkem 4,7 metru dlouhý vůz disponuje základním objemem zavazadlového prostoru 720 litrů, což je nejvíce v této třídě. Uvnitř vozu lze přepravovat předměty dlouhé až 2,8 metru, pokud je sedadlo spolujezdce vybaveno sklopným opěradlem. Užitné vlastnosti vozu zvyšuje schopnost táhnout přívěs o hmotnosti až 2,5 tuny, pro tento účel je k dispozici také asistent couvání s přívěsem. Motorová paleta pro český trh zahrnuje dva zážehové motory o objemu 1,4 a 2,0 litru a dva vznětové motory 2,0 TDI pokrývající výkonové spektrum od 110 kW do 140 kW.
Škoda je jednou z nejstarších automobilek na světě. Loni vyrobila přes jeden milion vozů. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
