\"Severní Amerika představuje čtvrtinu celosvětového trhu, toto teritorium proto nemůžeme ignorovat. Čas nás ale nijak netlačí. V současnosti analyzujeme podmínky,\" uvedl Maier. Případnému vstupu do USA by podle něj musela předcházet důsledná příprava. Už příští rok by měla Škoda začít prodávat auta v Íránu, Jižní Koreji a Singapuru.
Expanze na nové trhy vychází ze strategie automobilky do roku 2025. Dalšími pilíři strategie je vstup do nových segmentů, zejména nejrychleji rostoucí kategorie sportovně-užitkových vozů (SUV), a také zavádění nových digitálních technologií. Škoda počítá s tím, že v roce 2019 přijde s prvním hybridním vozem, bezprostředně následovat by měl elektromobil.
Zhruba po roce 2020 by měla být Škoda připravena nabídnout vůz s vysoce automatizovaným řízením a po roce 2025 rovněž auto s plně autonomním řízením.
Škoda je jednou z nejstarších automobilek na světě, loni vyrobila přes jeden milion vozů. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
