\"Daří se nám dosahovat vysokého podílu ve sledovanosti, díky změně prodejní skupiny na 15 až 69 let jsme od ledna do září dosáhli lepší afinity až o deset procent u všech cílových skupin. Zásluhou příznivé ekonomické situaci se nám z 95 procent podařilo vyprodat televizní reklamní prostor,\" uvedl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška.
Stejně jako letos bude Media Club zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na televizních stanicích, v online, tak i v tištěných časopisech. I nadále bude zastupovat rozhlasové stanice ze sítě Radio United Services, hudební stanice skupiny Óčko, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden, Mňam TV a nově i Mňau TV společnosti CE Media. V současnosti jedná i o zastupování TV Barrandov.
\"Popularitě se u reklamních zadavatelů těší nejen televizní reklama, ale také online formáty, které v letošním roce v podílu tržeb rostly o desetinu, přičemž 60 procent z tohoto množství tvoří videoreklama. Na vzestupu je i formát HbbTV. Po roce od jeho uvedení tvoří pětiprocentní podíl v tržbách, přičemž v příštím roce plánujeme dosáhnout desetiprocentního podílu,\" dodal Dianiška.
Také v roce 2017 budou moci klienti nakoupit reklamní prostor formou společného nákupu na všech TV stanicích zastupovaných Media Clubem. V nových obchodních podmínkách zůstávají zachována časová pásma prime time a off prime time. Součástí obchodní politiky jsou i motivační slevy.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
