Výběrové řízení vyhrál National Express Rail už loni v únoru, potvrzen byl znovu koncem roku a letos v červenci po opakovaném odvolání společnosti Deutsche Bahn, která se o zakázku také ucházela.
Nyní britský operátor Bavorské železniční společnosti (Bayerische Eisenbahngesellschaft - BEG) oznámil, že od zakázky odstupuje. Zdůvodnil to dlouhými průtahy v řízení a vysokými náklady, které by mu vznikly, pokud by skutečně chtěl od prosince roku 2018 provozovat příměstské vlaky v okolí Norimberku.
Ty měla firma zajišťovat v období 2018 až 2030. Škoda Transportation jí k tomu měla dodat 39 pětivozových jednopodlažních elektrických jednotek typu RegioPanter.
Podle serveru listu Financial Times bylo výběrové řízení v Norimberku prvním, kdy v Německu u zakázky na provoz příměstské dopravy neuspěla Deutsche Bahn. Tato společnost o zajištění provozu nadále stojí. O tom, kdo zakázku nakonec dostane, chce Bavorská železniční společnost rozhodnut do konce roku.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
