V Evropě automobilka zaznamenala pokles prodeje o více než čtyři procenta, v Číně dokonce o 16,5 procenta. Její celosvětový odbyt se ale zvýšil, a to o téměř 11 procent na 2,23 milionu vozů. Přispěl k tomu silný růst v Latinské Americe a obnovení prodeje v Íránu.
V Latinské Americe objem prodeje ve čtvrtletí vzrostl o téměř 23 procent. Výši tržeb v této oblasti ale při přepočtu snížily slabé kurzy tamních měn.
PSA patří mezi podniky, na které měl v dřívějších letech největší dopad pokles poptávky po automobilech v Evropě. Firma před časem zahájila rozsáhlou restrukturalizaci, aby obnovila ziskovost a snížila závislost na evropském trhu. V roce 2014 musel automobilku finančně podpořit stát a čínská společnost Dongfeng. Každý ze subjektů nyní v PSA vlastní podíl 14 procent.
PSA je po německém koncernu Volkswagen druhým největším výrobcem automobilů v Evropě z hlediska objemu prodeje. V České republice provozuje společně s japonskou společností Toyota kolínskou automobilku TPCA. Výrobní závod má také na Slovensku.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
