Podle úřadu Vodafone uvedl v omyl část zákazníků s předplacenou kartou při vybírání poplatků za dobití kreditu. Vodafone rovněž porušil pravidla při vyřizování stížností zákazníků.
Vodafone se za své chování omluvil a uvedl, že je odhodlán dát vše do pořádku. Vodafone má v Británii 20 milionů zákazníků mobilních služeb.
Úřad při vyšetřování zjistil, že Vodafone nepřipsal 10.452 zákazníkům jejich kredit na mobilní telefon. Zákazníci za dobu 17 měsíců přišli celkem o 150.000 liber. Problémy souvisely se zavedením nového fakturačního systému a Vodafone nebyl schopen dostatečně rychle zareagovat, aby vyřešil tento problém, uvedl regulátor. Druhé pochybení Vodafonu se týkalo jeho zaměstnanců zákaznických služeb a špatného procesu při řešení stížností, z nichž některé nebyly řešeny spravedlivě a včas.
\"Selhání Vodafonu bylo vážné a nepřijatelné a pokuta posílá jasné varování všem telekomunikačním společnostem,\" uvedla ředitelka Ofcom Lindsey Fussellová. \"Telefonní služby jsou důležitou součástí života lidí a očekáváme, že se všemi zákazníky se bude zacházet spravedlivě a v dobré víře.\"
Vodafone uvedl, že již většině zákazníků nahradil jejich kredit, pouze 30 se mu jich zatím nepodařilo nalézt. Investoval také do zlepšení svých služeb zákazníkům a školení zaměstnanců.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
