Počet lidí, kteří využívají internetovou síť Facebook alespoň jednou měsíčně, se v září vyšplhal na 1,79 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 16 procent. Prostřednictvím mobilních zařízení, jako jsou chytré telefony či počítačové tablety, se k této síti připojuje více než 90 procent uživatelů.
Celkové tržby Facebooku pocházejí především z příjmů z reklamy a ve třetím čtvrtletí činily 6,71 miliardy dolarů. Podíl inzerce na mobilních zařízeních na těchto příjmech se přitom zvýšil na 84 procent ze 78 procent před rokem.
Facebook se snaží své služby rozšiřovat o nové prvky, které mají udržet zájem uživatelů a přilákat inzerenty. V říjnu firma například spustila novou službu Marketplace (tržiště), která se zaměřuje na prodej a nákup různého zboží mezi uživateli. Facebook rovněž klade čím dál větší důraz na video, aby tak lépe konkuroval síti YouTube.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
