Bez zahrnutí výkyvů směnných kurzů se čtvrtletní tržby zvýšily o 17 procent, tržby hlavní značky Adidas pak bez vlivu kurzových změn vzrostly o 20 procent. U značky Reebok se zvýšily o sedm procent a u golfové značky TaylorMade, kterou se firma snaží prodat, o šest procent.
Adidas také dál zlepšuje hospodaření v Severní Americe, kde se tržby bez zahrnutí kurzových výkyvů zvýšily asi o pětinu.
Na nového generálního ředitele Kaspera Rosteda sílí tlak, aby udržel růst a zlepšil ziskovost, uvedla agentura Reuters. Podnik také oznámil, že kvůli restrukturalizaci značky Reebok ve druhém pololetí zaúčtuje jednorázové náklady 30 milionů eur. Další náklady, jejichž výši zatím firma neuvedla, očekává v souvislosti se zaváděním opatření, jejichž cílem je posílení budoucího růstu.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
