Na druhém místě zůstala i přes pokles o 19.000 posluchačů Frekvence 1 s 872.000 posluchači, na třetí místo se posunul Radiožurnál Českého rozhlasu, který posílil o 27.000 na 862.000 lidí. Evropa 2 se naopak po poklesu o 24.000 posluchačů na 835.000 propadla na čtvrté místo.
Největší obchodní rádiovou sítí zůstává Radiohouse společností Lagardere a Media Bohemia s podílem 51 procent, následuje Radio United se stanicemi jako Beat, Country Rádio nebo Kiss s 23,8 procenta a Český rozhlas, který má 23,1 procenta.
Týdenní zásah rádií poklesl o 0,8 procentního bodu na 84,4 procenta populace. Týdně rádia poslouchalo téměř 7,5 milionu Čechů. Lidé v průměru během týdne poslouchali 2,03 stanice.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
