Celkový počet mobilních zákazníků se zvýšil o 0,4 procenta na šest milionů. Z toho množství tarifních zákazníků vzrostlo o 2,5 procenta na 3,6 milionu. Průměrný měsíční výnos na zákazníka se zvýšil o korunu na 254 korun.
Zákazníci v průměru protelefonovali 156 minut, tedy o 0,6 procenta více než ve stejném období předchozího roku. Objem přenesených dat se zvýšil o 95 procent na 22.831 terabytů.
\"Prvních devět měsíců tohoto roku přineslo nárůst nejen v mobilním segmentu, ale také v oblasti pevných služeb. Navíc jsme dosáhli dvouciferného růstu i v oblasti informačních technologií. Naši zákazníci také velmi příznivě reagovali na nabídku T-Mobile TV, již jsme spustili v květnu tohoto roku,\" uvedl generální ředitel Milan Vašina.
T-Mobile na českém trhu působí 20 let. Firma patří do mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
