Urovnání se týká zhruba 1,5 milionu vozů Tacoma, Tundra a Sequoia. Ty jsou podle žaloby nedostatečně chráněny před korozí, která tak může ohrozit jejich strukturální integritu. Právní zástupci žalující strany náklady na výměnu rámů vozidel odhadli na zhruba 3,375 miliardy dolarů, napsala agentura Reuters.
Toyota v rámci dohody o urovnání nepřiznala žádné pochybení. \"Chceme, aby měli naši zákazníci s vlastnictvím vozů skvělou zkušenost, takže nás těší vyřešení tohoto sporu způsobem, který je pro ně výhodný a který demonstruje, že stojíme za kvalitou a spolehlivostí svých vozů,\" uvedla automobilka.
Toyota si v loňském roce udržela vedoucí pozici na světovém automobilovém trhu před německým konkurentem Volkswagen. V letošním prvním pololetí však Volkswagen Toyotu v objemu prodeje předstihl, a to navzdory skandálu kolem manipulací s testy emisí u naftových vozů.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
