Cedop podal nabídku, která za projektové práce připravovaného železničního spojení požadovala zhruba 50 milionů korun, tedy o deset milionů méně než byla nabídka Metroprojektu a Sudopu. Podle Záruby Správa železniční dopravní cesty posuzovala nabídku Cedopu mnohem důkladněji než u konkurenčních firem zejména v otázce posuzování kvalifikací.
Úsek mezi Veleslavínem a letištěm v Ruzyni je jedním z klíčových pro dlouhodobě připravované napojení letiště na železniční síť. Navazuje na kontroverzní úsek mezi Dejvicemi a Veleslavínem, kde se místní zastupitelé postavili proti modernizaci železniční trati na letiště a do středočeského Kladna a požadují dražší a náročnější vedení železničního spojení tunelem.
Správa železnic proto prověřuje možnost vést přes území šesté městské části trať v tunelu. Celá stavba má podle plánu SŽDC vyjít na zhruba 20 miliard korun, varianta s tunelem ji má podle dřívější kalkulace prodražit o více než tři miliardy korun.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
