Investice z kategorie dokončovaných, kam patří například navýšení podílu v J&T Finance Group z 9,9 procenta na 50 procent, získání 100 procent ve fotbalové Slavii, nákup administrativního komplexu Florentinum, TCM Centra či TSS Group, plánuje podle Hrdé dokončit v prvním kvartálu roku 2017. Vesměs se čeká na schválení regulatorních orgánů či antimonopolního úřadu, dodala.
Hrdá upozornila, že CEFC nyní v Česku zaměstnává už přes 4000 lidí a při dokončení investic v avizovaném rozsahu stoupne jejich počet na 10.000.
\"CEFC se věnuje základním pilířům svého podnikání, začala své investice ve financích, v budoucnu bude určitě působit v energetice. V mezidobí firma investovala také do cestovního ruchu, průmyslu a plánuje přibrat letectví,\" uvedla Hrdá. Připomněla, že CEFC se snaží přivádět ke svým společnostem partnery z Číny, jako je tomu například v případe Pivovarů Lobkowicz. U této firmy navýšila společně s J&T Property Equity podíl ze 77,8 procenta na sto procent a plánuje expanzi na čínský trh.
CEFC je podle místopředsedy představenstva Jaroslava Tvrdíka spokojena se svou investicí do letecké společnosti Travel Service, která plánuje otevření dalších linek. Získaný většinový podíl v internetovém prodejci zájezdů Invia stoupl na 75 procent. Upozornil také na to, že CEFC, která v Praze koupila hotely Mandarin Oriental a Le Palais Art hotel, dokončuje akvizici dalších dvou hotelů.
Skupině CEFC v Česku dále investovala v mediálních skupinách Médea Group a Empresa Media. Převzala také strojírenský a metalurgický podnik Žďas ve Žďáru nad Sázavou spolu s jeho dceřinou společnost TS Plzeň a získala také majoritní podíl v německé společnosti ŽĎAS SGS.
Skupina CEFC China Energy Company Limited působí především ve financích, energetice a průmyslu. Založena byla počátkem 80. let a dnes je největší soukromou společností v Šanghaji a šestou největší privátní firmou v Číně.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
