Z pohledu letecké společnosti jsou části požadavků pilotů nelegální, a proto se snaží zabránit stávce, která ji podle odhadů stojí kolem deseti milionů eur denně (270 milionů korun). Minulé úterý ale její argumenty odmítla dvojice německých soudů. Piloti následně původně jednodenní protest prodloužili, nakonec se protáhl na čtyři dny.
Nyní chtějí stávkovat dva dny. V úterý se protest, který je již 15. od dubna 2014, má dotknout letů na krátkou vzdálenost, ve středu pak letů na krátké i dlouhé trasy.
Dopady stávky za zvýšení platů o celkem 22 procent minulý týden pocítilo kolem 350.000 cestujících, společnost kvůli ní zrušila na 2800 letů, včetně spojení s Prahou.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
