Fyffes se zabývá produkcí, přepravou a distribucí banánů, melounů, ananasů a hub. Celosvětově zaměstnává zhruba 17.000 lidí a roční obrat firmy se pohybuje kolem 1,2 miliardy eur. Sumitomo je mimo jiných aktivit předním producentem banánů v Asii, na trhu působí od roku 1960.
Společnost Fyffes měla v roce 2014 snahu spojit se s rivalem Chiquita, z plánů ale sešlo.
Společnost Sumitomo už si pro svůj záměr zajistila souhlas 27 procent akcionářů Fyffes. Pokud nebudou mít námitky regulační úřady, obchod by měl být dokončen v prvním čtvrtletí příštího roku.
Záměr společnosti Sumitomo je nejnovějším příkladem, kdy japonské firmy nakupují v jiných částech světa. Snaží se tak rozšířit záběr mimo japonský trh, který se potýká se stárnutím populace a pomalým hospodářským růstem. Například Asahi má zájem o některé pivovary v Evropě včetně Plzeňského Prazdroje, zatímco Ajinomoto se dohodla na převzetí podílu ve společnosti Promasidor, která dodává potravinářské produkty do asi 30 zemí Afriky.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
