Automobilka uvedla, že počítá s růstem prodeje v Evropě také v letošním roce. Podíl Opelu na evropském automobilovém trhu vloni zůstal téměř beze změny na 5,7 procenta. Nárůst tržního podílu v řadě evropských zemí podle firmy tlumil výrazný pokles prodeje v Británii po červnovém referendu o vystoupení této země z Evropské unie.
Na domácím, tedy německém trhu se odbyt společnosti Opel v loňském roce zvýšil o šest procent na téměř 244.000 vozů. To představuje také nejvyšší počet od roku 2011.
Opel, který je součástí největší americké automobilky General Motors (GM), se v době světové finanční krize dostal do existenčních problémů. GM uvažovala o jeho prodeji, nakonec se ho ale rozhodla restrukturalizovat vlastními silami. Restrukturalizace zahrnovala propouštění zaměstnanců i zavírání továren.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					