Varšava prověřuje, zda software, který skupina instalovala do naftových vozů značek VW, Škoda, Audi a Seat vyrobených po roce 2008, umožňoval při testování uměle snižovat emise oxidů dusíku. Úřad uvedl, že emise naměřené při jízdě v běžném provozu se odchylovaly od údajů uvedených výrobcem, což znamená, že zákazníci byli klamáni.
\"Řízení může skončit i tím, že Volkswagen se zaváže podniknout kroky k nápravě dopadů tohoto zásahu, který poškozuje spotřebitele. V takovém případě se úřad může uvalení pokuty zdržet,\" citovala úřad agentura Reuters.
Volkswagen předloni v září přiznal, že po celém světě instaloval do asi 11 milionů naftových aut software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku. Skupina je kvůli emisím z naftových vozů vyšetřována v řadě zemí světa a v USA už se dohodla, že v rámci dohod o řešení skandálu zaplatí celkem přes 20 miliard dolarů (přes 500 miliard Kč).



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
