Podle Maiera budou inovativní infotainment, tedy multimediální informační systémy včetně navigace nebo připojení k internetu, a služby mobility za osm let přinášet automobilce zhruba stejné příjmy jako v současnosti konvenční obchod s automobily. \"Znamená to návratnost okolo jedné miliardy eur,\" podotkl.
Maier zároveň představil pražské centrum Škody pro nové služby a aplikace pod názvem DigiLab. Zhruba tři desítky lidí v něm budou zkoumat a vyvíjet nové obchodní modely. Jde zejména o silnější zapojení digitálních technologií do dosavadní hlavní oblasti podnikání Škody a o rozvoj inovativních služeb, souvisejících s konektivitou a mobilitou.
Škoda Auto je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři výrobní závody v ČR, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává zhruba 27.000 lidí.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
