\"Potom, co stát prodal OKD pod cenu a nečinně přihlížel, jak bylo OKD vytunelováno, tak teď přichází kolega Mládek s návrhem, který by stál daňové poplatníky další peníze,\" uvedl.
Babiš zopakoval, že OKD by měl koupit privátní investor. \"Proces prodeje probíhá, tak nechápu, proč se ho kolega Mládek snaží narušit,\" uvedl.
I Mládek dnes řekl, že by si nejvíce přál, aby OKD koupil soukromý investor, který by mimo jiné zaplatil a zajistil postupný útlum těžby a zaměstnanost v regionu. Návrh ministerstva průmyslu považuje za důležitý ve chvíli, kdy by podobná nabídka od některého z investorů nepřišla. S insolvenčním správcem firmy Lee Loudou, který bude o případném prodeji podniku rozhodovat, podle ministra stát dohodu nemá, ani mít nemůže, protože by šlo o nepatřičný zásah státu.
Návrh na odkoupení společnosti státním podnikem ministr pošle do připomínkového řízení. Babiš se nechtěl vyjádřit k tomu, zda bude požadovat jednání o sporném návrhu na koaliční radě.
Výhrady má vicepremiér i k případnému novému vlastníkovi OKD. \"Diamo nebylo schopné zvládnout ani ostravské laguny,\" poznamenal. Státní podnik má na starosti správu a sanace lagun po chemičce Ostramo, které jsou jednou z největších ekologických zátěží v Česku. Jejich čištění provázejí problémy a termín se stále posouvá.
rem rot



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
