Například do Drážďan je možné jet nejen po dálnici, ale i přes Teplice, Dubí a Cínovec. Česko na konci loňského roku zprovoznilo chybějící část D8 na německé hranice. Už od roku 2018 může hrozit, že lidé začnou tento úsek kvůli ceně německého mýtného objíždět, dodal mluvčí.
Návrh na zavedení mýtného dnes schválila německá vláda. Ceny za desetidenní mýtné, které zřejmě bude využívat i řada Čechů, se mají pohybovat v závislosti na množství emisí, které daný vůz produkuje, v rozmezí od 2,5 eur do 25 eur (zhruba 68 až 675 korun). Nejdražší roční mýtné bude stát 130 eur (3500 korun).
V Česku v současnosti desetidenní známka stojí 310 korun a roční kupon vyjde na 1500 korun bez rozdílu emisní třídy vozidla. Emisní kategorie se do ceny dálničního poplatku promítají pouze u nákladních vozidel nad 3,5 tuny.
cfr rot



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
