Podnik v posledních pěti letech díky využití moderních technologií zvýšil výrobu o polovinu. Za loňský rok výroba a prodej dosáhly 67.000 tun.
\"Další poptávky odběratelů, zejména z řad výrobců automobilů, vedly k rozhodnutí vybudovat novou výrobní halu v areálu bývalých opraven Četrans ve Vilsnici,\" uvedl Palma. Pozemky v průmyslové čtvrti Děčína má nyní Constellium smluvně zajištěny. \"Probíhá proces jejich nákupu,\" doplnil ředitel.
Tím, že začne vyrábět v další hale, chce firma zvýšit kapacitu na 100.000 tun ročně. Výroba bude podobná současné. \"Ale bude inovována tak, aby splňovala nové náročné požadavky trhu, jako je náhrada oceli v konstrukčních prvcích automobilů za lehké vysoce pevnostní slitiny hliníku,\" popsal Palma.
Polotovary z Děčína jako hliníkové profily, trubky a tyče slouží pro výrobu hotových komponentů pro výrobce automobilů. Materiály jsou v modelech hlavně evropských automobilek a Tesly.
Firma zaměstnává v současnosti 710 lidí. Hospodářské výsledky za celou skupinu za loňský rok budou zveřejněny v březnu. V roce 2015 byly tržby více než 5,5 miliardy korun a čistý zisk téměř půl miliardy korun.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					