Odhad nákladů na výstavbu sídla, parkoviště a veřejného parku podle Lesů ČR činí 470 milionů korun bez DPH. Půjde-li vše podle plánu, mohlo by být nové ředitelství LČR hotové v roce 2020. Lesům ČR patří polovina lesů v zemi, podnik ročně vykazuje zisk v miliardách korun.
Vítězství v soutěži na sídlo Lesů ČR Chybík ve vyjádření pro ČTK postavil na roveň jejich úspěchu s českým pavilonem na světové výstavě Expo 2015 v italském Miláně. Milánský pavilon podle návrhu Chybíka a Krištofa na Expu získal bronzovou medaili za architekturu. Brněnský ateliér v soutěži Lesů ČR uspěl v konkurenci autorů z USA, Francie, Španělska či Rakouska, uvedl server ihned.cz, který na výsledky soutěže dnes upozornil.
Tvůrci svůj návrh pro Lesy ČR nazvali Lesy v lese. Budova při něm z centrálního prostoru jakoby vrůstá do lesa a les do budovy. Dům má pět ramen, která navazují na reprezentativní foyer se vstupem. Každé rameno představuje jednu správní jednotku podniku. Střechy dvoupodlažních objektů budou porostlé zelení, v jejich okolí bude les. \"Uvnitř bude jen minimum chodeb. Celá stavba by měla být kombinací jednoho velkého \'open spacu\' a buňkových kanceláří. Ty bude možné díky mobilním stěnám variabilně stavět, odstraňovat a upravovat podle potřeby,\" citoval ihned.cz Ondřeje Chybíka.
Nové sídlo by mělo být podle dřívějších vyjádření Lesů ČR ukázkou využití dřeva ve stavebnictví i obnovitelných zdrojů energie. V Česku podle Lesů ČR obdobný administrativní objekt ze dřeva asi pro 200 pracovníků dosud nestojí.
Nové centrum by mělo nahradit nevyhovující budovu z panelů ze 70. let minulého století. Objekt, který byl v minulosti sídlem Východočeských státních lesů, je podle LČR staticky nestabilní, není zateplený, nemá vzduchotechniku a většina kanceláří již dnešním standardům nevyhovuje.
Lesy ČR v Hradci Králové sídlí od svého vzniku 1. ledna 1992.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					