Zisk na akcii činila 1,41 dolaru a překonal odhady analytiků dotazovaných agenturou Reuters, kteří čekali zisk jen 1,31 dolaru na akcii. Příjmy stouply na 8,81 miliardy USD, analytici čekali jejich růst pouze na 8,51 miliardy USD. Z toho příjmy z reklamy činily 8,63 miliardy USD, což bylo rovněž více, než čekali analytici. Příjmy z mobilní reklamy se na celkových reklamních příjmech podílely 84 procenty.
Počet aktivních měsíčních uživatelů na konci čtvrtletí činil 1,86 miliardy. Meziročně se zvýšil o 17 procent. Zhruba 90 procent uživatelů Facebooku se připojuje prostřednictvím mobilních přístrojů.
Silné výsledky rozptýlily určité obavy poté, co firma v listopadu varovala, že růst reklamy pravděpodobně \"významně\" zpomalí kvůli limitům spojeným s reklamou, tedy omezenému počtu reklam, které může Facebook ukázat každému uživateli. Facebooku tak pomáhá i vysoký růst počtu uživatelů.
Kromě hlavní sociální sítě, která má největší podíl na celkových příjmech, mají obrovskou klientskou základnu také aplikace pro sdílení fotografií Instagram a služba pro zasílání zpráv Whatsapp.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					