Antidumpingová celní opatření na čínské solární panely a články platí v EU od roku 2013. Evropská komise tehdy restrikce zavedla, aby evropským výrobcům pomohla v konkurenčním boji s levnějším produkty z Číny. V jejich rámci omezila objem čínského dovozu a stanovila pro něj minimální cenu.
Proti jejich dalšímu prodloužení o dva roky se nedávno postavily členské země a komise se rozhodla věc přezkoumat.
Timmermans dnes poznamenal, že EU a její země mají bezpochyby právo na obranu před dumpingovým importem. Je ale podle něj také třeba vzít v úvahu firmy po celé Evropě, které jsou na dovozu závislé, neboť jej potřebují pro své konečné výrobky.
\"A není pochyb o tom, že solární energie je zásadní pro naše klimatické cíle,\" dodal Timmermans.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
